It´s too cold outsite


Hola amigos! 
Hur är det med er? Med mig är det topppen! Vår SO-lärare kunde inte ha lektion så vi fick sluta 13.45 vilket var hur bra som helst. Igår hoppade jag över fotbollsträningen för att min förkylning kom tillbaka, too bad...Well, jag hoppas att jag kan träna imorgon i alla fall! 
Även fast det har blivit lite varmare de sista dagarna så tycker jag att det är too cooooold outsideee...Jag vill ha sommar och sol, right NOW. Om mindre än 2 månader åker jag till Grekland, inte länge kvar nu...Tiden går fortare än man tror.

Jag har just sett senaste avsnittet av Top Model som jag missade igår, hur kunde jag? haha! Det är det enda programmet jag följer på tv just nu. Om det är någonting som jag har noll koll på så är det filmer, program och serier...Jag vet inte hur det har blivit så men jag hinner inte titta på 45 minuter långa avsnitt x 20, som PLL, visst, det är säkert hur bra som helst, men jag har varken lust eller tid.
 
Whatever, ikväll händer ingen speciellt och vi har ingen läxa till imorgon, fett chill. Många tycker att det är ett stort steg från sexan till sjuan med läxor och prov men jag har då inte märkt någon större skillnad, det är snarare tvärtom, det är nästan mindre läxor i sjuan, haha! :)
 
Have a nice thursday guys, vi bloggas senare! 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0