My saturday

 
Hola mis amigos!
This day was really good actually, vid 11 åkte jag in till Skellefteås centrum själv och shoppade lite på Gina Tricot, är väldigt nöjd och det kommer närmare bilder på plaggen imorgon. Vid 1 lunchdejtade jag med mig själv på Big Smajl och det var rätt så mysigt att gå själv och slippa vänta på när andra ska prova osv..Även om det är roligt att ha någon att umgås och prata med så kan det vara skönt att vara alone ibland!
På torget delade några ut "goodiebags" från Lidl som innehöll kethup, spaghetti, äppeldryck, popcorn, vatten och choklad, och jag tänkte why not? Gratis är ju gott!

Ikväll blir det mellomys med familj och släkt och imorgon bär det av hemåt igen! Det ska bli riktigt skönt att slippa plugga och ha söndagsångest imorgon. Jag får många bilder från mina kompisar i fjällen och jag längtar jättemycket tills på torsdag. Vi har inte hunnit med någon slalomåkning i år och det ska bli riktigt kul att åka några dagar.

Vi bloggas senare, kram!

 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0