New stuff


Hej! ♡ 
This is yesterday´s shopping, från Skellefteå. Vi har just "landat" hemma och håller på att packa upp. Det är hur roligt som helst att packa men när jag kommer hem är det en stor plåga att packa upp allt igen...
Back to samtalsämnet, jag köpte den gråa och den ljusrosa tröjan på Gina tricot och även jeansen köpte jag där, dock inte igår. 

Jag har faktiskt no idea på vad som händer idag, imorgon och på tisdag, men det är väl så lov ska vara right? Ta dagen som den kommer liksom. De flesta befinner sig någonstans i fjällvärlden, jag ska kanske ta och börja packa lite tills på torsdag..Vi får se vad det blir! 

Vädret är då verkligen piss här uppe i Umeå i alla fall, vi har nog inte sett solen på flera veckor...Not so uppiggande, well, I must think positive, it can only get better!
Vi bloggas senare! ♡ 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0