One Direction stuff


Hej allihopa! ♡ 
Jag kom på att jag skulle samla ihop alla One Direction-prylar som jag hittade i huset och det blev en del, haha! One Direction har varit mina idoler i snart 3 år och jag älskar deras låtar och personligheter. Som ni kanske redan vet ska jag få chansen att se dem igen den 14 juni med Elin, Moa och Moa och jag längtar såå himla mycket. Vi åker dagen efter skolavslutningen och stannar fyra dagar, hela resan och att få umgås med några av sina bästa vänner i huvudstaden ska bli ett minne för livet. ♡ 

Well, ha en fortsatt bra måndag, nu ska vi gå till hemkunskapen och göra semlor! :)  Vi bloggas senare, kram! ♡ 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0