Senaste dagarna



Hej allesammans! 
Mitt sportlov har hittills varit hur bra som helst och jag har hunnit med ganska mycket. I början av lovet hängde jag hemma och på stan, köpte ett par nya jeans från dr denim. De jeansen har verkligen inte bra kvalitét tycker jag...Man måste köpa nya varannan månad ju..Not good. :( Well, de är sköna i alla fall! 
I förrgår spenderade jag hela dagen på stan med Moa, Hedda och Elin, vi åt på Subway och tittade lite i affärer.
I går åkte vi upp hit till Hemavan och det har varit pissväder och jätteblåsigt...Jag har inte kunnat ta några fina utsiktsbilder från Kungsliften som jag brukar göra så ni får lite äldre bilder i stället! 
I morgon är sista slalomdagen och på söndag far vi hemåt igen och förhoppningsvis hinner vi förbi Dollarstore på vägen, det blir bra! 
Ha en jättebra helg, kraam! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0