Sunny weather


Heeeej! ♡ 
Idag är det sooool ute, såå skönt, dock är det väldigt windy so that´s bad...Whatever, dagen har känts som tusen år, den har gått sjuuuukt långsamt, sista lektionen somnade jag nästan haha! Senare ikväll åker jag på innebandyträning, jag har föresten glömt berätta att vårat lag ska ner till Sundsvall nästa helg och spela Ankarspelen, en innebandycup. Förra året tog vi guld och självklart åker vi tillbaka för att försvara pokalen, men vi får se hur det går!
Another important thing, min tävling avslutas imorgon! Jag tävlar ut en valfri bikini från Todiefor.se och länken till tävlingen finns HÄR.  Den vill ni inte missa, I promise!
Ha en bra onsdag, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0