Sunset shooting


Happy saturday everyone! ♡ 
Idag har jag gått på stan med mamma och mormor nästan hela dagen, jag sov till elva och först trodde jag att jag hade försovit mig till skolan, haha! En av de bästa känslorna som finns är att vakna upp på lördagmorgon och tänka på att man har två hela dagar kvar till skolan börjar. 
Just nu tittar jag på Talang och äter godis, vi har ätit gott även idag och jag har också hunnit fota lite innan solen gick ner! 

Jag har äntligen tagit fram min cykel idag också, eftersom att jag bor så nära skolan har jag inte behövt den något hittills. Åh, vad jag längtar till snön smälter bort helt och till det blir varmt och sol- och badväder. 
Ha en jättebra lördag, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0