Tävlar på hannabodelson.se !


Hej allesammans! 
Jag är med och tävlar om ett presentkort för hela $100 på min favorit onlinebutik, Sheinside.com, på www.hannabodelson.se. Klicka HÄR eller på bilden för att komma till hennes underbara blogg! Jag läser Hannas blogg varje dag och hon skriver väldigt bra inlägg och tar superfina bilder. Rekommenderar att ni kikar in på den.

Sheinside har ett brett utbud av kläder och accesoarer, de har otroliga priser på allt och kläderna har bra kvalité och är väldigt sköna. Jag har några plagg från deras shop och jag älskar dem verkligen! 

Det skulle vara hur roligt som helst att få chansen att välja kläder för $100 på Sheinside, och ännu bättre, att få vinna det av sin favoritbloggerska vore inte helt fel! :) 

Kram! 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0