New favourite outfit

 
Hej, det var ett tag sedan!
Jag har inte kunnat träna varken igår eller idag på grund av att jag har så ont i halsen och inte vill bli sjuk till Rhodos...jag passade på att utnyttja mitt presentkort på make up store och få en sminkkurs mellan 17 och 18, väldigt intressant! Jag fick med mig en superbra foundation och lite grejs till ögonbrynen. Hon som hjälpte mig var superduktig och jag lärde mig massor. Det kommer bilder på sminket senare. 
 
Efter sminkkursen gick jag en sväng till Gina Tricot och hittade den här vita tröjan på bilden för 249kr och ett knallrosa linne med vit text för bara 79kr, är hur nöjd som helst. När jag kom hem rotade mamma fram en lång svart kjol som har blivit så "inne" helt plötsligt, right? Jag har varit ganska skeptisk till så långa kjolar men det blev fasen snyggt ju! Jeansvästen är från Vero Moda. 
 
Hur är det med er? Imorgon har jag näst sista provet innan sommarlovet, känns både jobbigt och skönt på samma gång. Uppdateringen blir bättre nu, I prooomise.
Kram!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0