New week, new possibilities

 
Hej mina vänner!
Som jag skrev i rubriken, imorgon är det måndag och det betyder ny vecka, nya möjligheter. En månad kvar till sommarlov, Stockholm och konserten och bara två veckor till Grekland, shit pommes vad tiden går fort! 
I slutet på våren får jag alltid någon slags extraenergi när det gäller skolarbeten. Jag vill hinna klart med det direkt även fast vi har en vecka till på oss med vissa saker. Jag vill inte känna mig stressad de sista dagarna, speciellt inte när jag har ledigt tre av dem. Det går mycket lättare när man har något riktigt roligt att se fram emot, håller ni med? 
Den kommande veckan har vi faktiskt inga prov alls, bara några glosläxor och en enkel NO-uppgift. Jag funderar på att börja packa lite imorgon, prova och bestämma vilka kläder jag ska ta med mig utomlands, det brukar ju ta en stund...
Nu måste jag sova, har varit ovanligt trött efter matchen idag. Förkylning på G..? Hope not. Ha en bra söndagkväll, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0