Work work work

 
Hej! Det var ett tag sedan...
Eftersom att det inte är länge kvar till sommarlov kommer alla prov, uppgifter och läxor right NOW. Äta, sova, plugga, träna är det jag gör på dagarna just nu. Men hörni, ungefär EN månad till sommarlov, soo sick. Det är lättare att plugga och vara i skolan när man tänker på att sommaren är väldigt väldigt nära nu. Hela sommarlovet kommer ni att få superduperuppdatering utom när jag åker till Rhodos, men då kanske jag tar in någon gästbloggar...vi får se. Ska även börja använda videofyme mer i sommar och göra videos från tex. Stockholm och konserten osv. 
Hur är det med eeeer? Hoppas att ni inte har allt för mycket att göra!
Vi hörs, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0